Купити зараз, платіть пізніше – додаток Afterpay

Варіанти «купи зараз», «плати пізніше» ростуть, і Afterpay рухається по хвилі.

Австралійська Фінтех-компанія, яка пропонує покупцям можливість купувати зараз, пізніше оплачувати, оголосила приголомшливі результати, зазначивши, що основні глобальні продажі за фінансовий рік 2019 року зросли на 140% до 5,2 млрд доларів.

Компанія, яка вийшла на американський ринок всього 15 місяців тому, заявила, що у неї було 4,6 мільйона активних клієнтів, що на 130% більше, ніж в попередньому році, і в даний час вона обслуговує більше 12 500 нових клієнтів в день.

«Ми надзвичайно задоволені результатами за 2009 фінансовий рік, в яких компанія поліпшила свої показники за всіма ключовими показниками: клієнти, роздрібні продавці, GMV, чистий прибуток і збитки від транзакцій», – сказав співзасновник Afterpay і генеральний директор США Нік Молнар. «Результати є свідченням успіху нашої бізнес-моделі і нашої лазерної орієнтації на наших клієнтів».

Річний звіт заявив, що зростання в Америці, а також у Великобританії «перевершив всі очікування», і «великі нові продавці продовжують працювати».

У компанії було понад 6500 продавців, які були підключені або включені в їх систему, що дало їм доступ до більш ніж 2,1 мільйонам активних клієнтів в США.

Ми продовжуємо взаємодіяти і інтегруватися з новими продавцями і споживачами, одночасно розвиваючи нашу технологічну платформу з новими можливостями і послугами для наших клієнтів. Ми не могли бути більш схвильовані майбутньої можливістю ».

Компанія відзначила, що базові продажу в США «не виправдали очікувань, збільшившись майже до 1 мільярда доларів в перший повний рік діяльності». Компанія очікує, що поточний курс перевищить 1,7 мільярда доларів.

Крім того, показник залучення клієнтів в США «прискорюється у міру того, як вплив нашої платформи на мережеву інфраструктуру зникає», говориться в звіті, додаючи, що США «в даний час набувають на 50% більше нових клієнтів в день, ніж в середньому за 19 ФГ ».

Банки на мілленіали і Gen Z

У докладному повідомленні Afterpay зазначив, що мілленіали і Gen Z «сприяють зміні глобальних звичок у витратах, що є значущим сьогодні і буде ще більш значущим через 10 років» і що «Afterpay має унікальні можливості отримати вигоду з цього зсуву».

В Австралії компанія виявила, що 27% мілленіалов в Австралії використовували Afterpay.

Сказав Молнар. «Ці покупці воліють спосіб оплати, який дозволяє їм платити протягом довгого часу, не несучи при цьому непогашеного боргу, сплати відсотків або зборів – особливо при покупці моди і краси».

За повідомленням компанії, утримання клієнтів також було сильним завдяки Afterpay: ті, хто почали купувати товари у компанії більше 3 років тому, тепер купують більше 20 разів на рік.

«Відносини ясні», говориться в звіті. «Чим довше клієнти на нашій платформі, тим більше вони купують і тим більше вони люблять Afterpay».

Середня вартість транзакції в Afterpay становить близько 150 доларів, а середній непогашений залишок – 218 доларів, що набагато нижче, ніж та, яку тримав би держатель кредитної картки, – 3260 доларів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *